Voorwaarden Kletsboel:

1. Inbreng Spullen

1.1 Wat zijn de voordelen van het inleveren van 2e hands artikelen bij Kletsboel?

In deze moderne tijd streven wij naar meer hergebruik van artikelen. Niet alleen voor een beter milieu, maar ook om de artikelen een 2e leven te gunnen.​ We helpen iedereen aan een gezellig "thuis" wat gecreëerd kan worden door niet alleen nieuwe spullen maar ook gebruikte spullen in je interieur op te nemen.

Ook steun je een goed doel als je je spullen bij ons inlevert: er gaat een gedeelte van de verkochte gedoneerde spullen naar een goed doel, elke maand zal er een ander lokaal goed doel centraal staan. Meer informatie hierover vind je verderop in deze voorwaarden.

Wij kunnen ook artikelen voor jou verkopen. Jij brengt de artikelen in welke jij wilt verkopen, ze blijven gemiddeld 3 maanden in de winkel.​ Na verkoop ontvang je 40% van de verkoopprijs. Zijn de artikelen in deze periode niet verkocht dan gaan deze in de aanbieding. Je artikelen zullen nu nog gemiddeld 2 maanden in de winkel zijn. Daarna worden de artikelen opgehaald of we schenken ze aan een goed doel. Dit geef je vooraf aan op het inschrijfformulier.

1.2 Welke artikelen kan ik wel of niet inleveren?

Het leuke aan de winkel is dat het aanbod groot en gevarieerd is, zo heb je altijd veel keus. 

Alle artikelen dienen natuurlijk SCHOON, netjes, compleet, werkend en onbeschadigd te zijn. 

Er worden ook foto’s gebruikt van je spullen op onze website en Facebook/Instagram pagina.

Wij nemen in onze winkel van alles aan zoals :

*Woonaccessoires zoals onder andere schilderijen, klokken, (complete) servies/sets, keukenartikelen,

vazen, kasten, tafels, stoelen.

*Babyuitzet (commodes, ledikanten, wiegjes, baby stoelen etc.)

*Lifestyle artikelen zoals: riemen, tassen, horloges, sieraden, zonnebrillen, boeken.

*Elektrische apparaten mogen alleen ingeleverd worden als ze nieuw en ongebruikt zijn.

Wat kun je niet inleveren:

*Witgoed (wasmachines, drogers, vaatwassers)

*Make Up, parfum, verzorgingsartikelen

*Bedden, matrassen, banken

*Drank en etenswaren

Wil je iets inleveren maar weet je niet of wij dit aannemen, mail of app dan een foto van het artikel, grotere artikelen graag met afmetingen. Wij beoordelen de foto zo spoedig mogelijk.

Mail naar: [email protected] of Whatsapp: 06 43104677

1.3 Hoe werkt het inleveren van spullen?

Na het invullen van het inschrijfformulier zullen we je gegevens in ons klantenbestand opnemen. Inbreng kan alleen vanaf 18 jaar. Bij de inschrijving van je artikelen krijg je een klantcode, dit nummer wordt op het prijskaartje aangegeven. Aan de hand van dit nummer weten wij dat het artikel van jou is. Bij het afrekenen wordt dit nummer gescand en wordt het tegoed op jouw account bijgeschreven. Wens je geen spullen meer in te brengen dan halen we je gegevens uit het systeem.

1.4 Moet ik een afspraak maken om artikelen in te leveren?

Je kunt tijdens openingstijden van de winkel spullen komen brengen.

Mocht dit niet lukken, mail of app ons zodat we samen een oplossing kunnen zoeken. 

[email protected] of Whatsapp: 06 43104677


2. Geldzaken

2.1 Wie bepaalt de verkoopprijs?

Wij bepalen de verkoopprijs, dit doen wij aan de hand van ervaring en kennis van de verkoop. Het zal altijd onder de nieuwprijs verkocht worden. Het kan zijn dat we de verkoopprijs tussentijds wijzigen. In uitzonderlijke gevallen kunnen we in overleg de prijs bepalen.

2.2 Hoe kan ik mijn tegoed uit laten keren?

Wij betalen een tegoed contant of per bankoverschrijving uit. De tegoeden kunnen ook binnen 1 jaar worden besteed in de winkel. Na 1 jaar vervallen openstaande tegoeden aan Kletsboel.

2.3 Goed doel

Wij gaan ook de lokale goede doelen steunen door niet verkochte spullen te doneren en/of een eventueel percentage van de opbrengst van gedoneerde spullen. Dit goede doel zal op de website gecommuniceerd worden en zal ook op de facebook pagina terug te vinden zijn. Je kunt zelf aangeven op je inschrijfformulier of je jouw spullen hiervoor in aanmerking wilt laten komen.

2.4 Goede doelen

Ook kun je altijd mailen met een idee voor een lokaal goed doel. Wij nemen deze dan op in ons bestand.

3. Retour artikelen

3.1 Hoe kunnen jullie zien of iets wel of niet terug moet?

Bij het inbrengen geef je op het inschrijfformulier aan wat je terug wilt. Wij vermelden in ons systeem welke artikelen je terug zou willen als het niet verkocht is.

3.2 Waarom wel of niet terug nemen?

Het voordeel van het niet terug willen van de artikelen is dat het vaak langer in de winkel blijft hangen en een langere verkoopkans heeft. Daarnaast prijzen wij aan het einde van de periode de artikelen af (onze afprijs service) zodat deze vaak nog iets beter verkocht worden.

3.3 Ophalen niet verkochte artikelen.

Na de verkoop periode zullen wij je berichten dat je de spullen (die niet verkocht zijn) op kunt komen halen. Dit kan binnen 2 weken na het bericht van ons. Als de spullen niet binnen de 2 weken zijn opgehaald in de winkel dan doe je afstand van deze spullen en zullen ze alsnog gedoneerd worden door Kletsboel aan een goed doel.

3.4 Retourneren

Je hebt het recht artikelen te retourneren binnen 7 dagen na aankoop. Dit kan alleen met bon en met het prijskaartje nog bevestigd aan het artikel.


4. Overig

4.1 Aansprakelijkheid

Wij stellen ons niet aansprakelijk voor eventuele schade gemaakt aan je eigendommen tijdens de aflevering van de spullen. Wij waken over alle spullen, maar wij zijn niet aansprakelijk voor diefstal, zoekgeraakte spullen, brand, water en/of andere schade mocht dit toch gebeuren dan zullen wij je hiervan op de hoogte brengen. Ook zoekgeraakte of gestolen artikelen kunnen wij niet aan je vergoeden.

4.2 Akkoordverklaring

Als je artikelen bij ons inbrengt of je vult het inschrijfformulier in dan ga je akkoord met onze Algemene Voorwaarden.

4.3 Kan ik ook artikelen bestellen?

Het bestellen van artikelen is helaas niet mogelijk, je kunt wel iets reserveren voor maximaal 1 dag. Wij zorgen dat het apart in de winkel staat zodat je het kunt ophalen.

4.4 Op zoek naar een artikel?

Ben je op zoek naar iets specifieks? Mail/ WhatsApp ons dan. Wij kijken dan of we het in onze winkel hebben liggen.

5. Contact

5.1 Hoe blijf ik op de hoogte van de winkel?

Op de website staat een mogelijkheid om jezelf op te geven op onze nieuwsbrief. Je kunt ons ook volgen via facebook, Instagram.

5.2 Adresgegevens

Egelantierstraat 35, 1214 EA Hilversum

Email naar: [email protected]

WhatsApp: 06 43104677

Openingstijden:

Maandag-vrijdag 09:30 - 17:30 uur

Zaterdag 09:30 - 17:00 uur

Zondag Gesloten




Contact gegevens

Adres:

Egelantierstraat 35

1214 EA HILVERSUM

Contact:

 06 43104677

[email protected]

KVK 81320191

Openingstijden:

Maandag-vrijdag: 09:30 - 17:30 uur

Zaterdag: 09:30 - 17:00 uur

Zondag: Gesloten